Sunday, August 22, 2010

I WaNt MINI "C"!!

Ngeh3...hello kengkawan sume...
eh? ade yg dah bangun sahur ke...??
baguih3....! anak sapa ni....lalala~
Yang si Kina ni plak tak tido2 pon lg dr td...
[mane xnye, hari ni xpenah2 bantai tdo tghari sampai petang]
ish3...so no wonder la skrg ni mata pon dah xleh nak pejam kan...
huhuhu ^^" peace!

Dari td guling2 atas katil ni try nak tido...
Pejam celik pejam celik pejam celik...
Masuk keluar kelambu...still xleh nak pejam jgk...
urm2....lagi2 bukak mata nampak bintang glow in the dark 
melekat kat merate dinding & siling tu kan...
lagi lah segar je mata ni terase seperti berada diawang2an....
*
*
*
Ouh....tetbe tebayang pule ice cream 
wall's cornetto mini Butter Scotch & Chunky Choc...
ouh...giler sedap weyh...dah la comel...
Kina suke lagi yg butter scotch dr Chunky Choc...
6 ketul tu Kina bedal sorang...ngeh3!
Haaa..korang mesty suke jgk kan? kan2??
Pergi kedai sekarang! sebelum imsak...tehee

Ok...angan2 Kina masih lagi berlegar2 sekarang ni....
slllrrrppp...bile lah agaknye dapat menikmati cornetto mini butter scotch lagi....?
huhuhu ^^*

Neway, Selamat Bersahur & Berpuasa ye kengkawan...!! ^^" Peace!

this is the signature 4 my blog...hehe isn't it cute?

No comments:

Related Posts with Thumbnails