Tuesday, June 1, 2010

MAGGI ouh MAGGI

Kalau prasan la kan,MyEm0.Com 
entry sblm ni crita psl mknan..
Entry hari ni pon aku nak crita pasal makan jgk..hehe
[makan..makan..makan..kina2 haiih
So sape2 yg nak baca leh teruskan membacaMyEm0.Com
tapi kalu sape2 yg dah jemu leh ambil kuukis kat 
bawah ni & pegi main jauh2 ye....huhuhu 

 
Haaa...nampak x kat ats ni...
Time dok kat kolej, ni la makanan yg paling
sedap kat dunia!...hehe
Kalu ari2 kene makan Maggi pon xkesah...
Sodap pon sodap...^^
xpayah tggu lame2 nak msk bagai...2 min siap!

Bila dah cuti dok umah ni sampai tebawak2 plak
tabiat makan maggi ni..sampai suruh mak beli maggi 
banyak2..stok untuk sebulan lagi! huhuhu
[mesty mak suke kan, mak xpayah rushing2 msk sbelum g kije...huhu]
 
wahhhh faveret nih!!MyEm0.Com 

Tapi...nak bgtahu la kan....
Memang semua orang tahu makan maggi terlampau
bnyk pon xboleh juga...no3x! Feveret mcm mana pon
sila control diri anda ye...mahu botak kah??
huhuhu sekadar seminggu sekali tu boleh la...^^
[MyEm0.Comcredit to mr.sangkut yg warning aku mkn maggi kelmarin,
time hujan..mane leyh tahan mkn Maggi..hehek]

p/s untuk Mak:
Thanks Mak sbb masak sedap2 hari2..
Kina dah kurang makan maggi..
Buktinya pagi2 ni lagi dah xtahan
ambil pinggan makan nasi..hehehe
[budak kuat makan..peace! ^^]

p/s: sekadar ingin berkongsi....kepada sesiapa yg fanatik
dgn maggi aspecially student2 kat luar tu,
sebelum mkn pikir2kanlah kesannya bila kita makan banyak sgt..

*Xbagus untuk kesihatan fizikal MyEm0.Com
dan minda anda...wink2!
Renung2kan dan selamat beramal! lalala


this is the signature 4 my blog...hehe isn't it cute?

1 comment:

mr sangkut said...

ngee..botak cepat kang...
lari abg japan tuh ^^

Related Posts with Thumbnails