Friday, September 10, 2010

Kad Raya untuk Semua!

Kina nak ucapkan Selamat Menyambut Hari 
Raya Aidilfitri buat semua kawan2 walau dimana 
anda berada, di dalam negara mahupun yang berada 
diperantauan...Terutama buat Incik Kesayangan Kina 
yg xdapat beraye bersama family tahun ini...sabar ye 
syg.....huhuhu ^^

Disini juge Kina nak ingatkan kepada rakan-rakan yang 
memang tiap2 tahun time raye hobi die main mercun 
or meriam buluh....Pikirlah banyak2 kali dulu yer 
sebelum main tu....Kalu rase still lagi nak merase makan 
lemang dgn rendang raye thun depan, henti2kanlah 
main mercun tu...Bukan apa, malang xberbau kan...silap2 
nnty ade jgk yg beraye kat hospital...huhu contoh terdekat 
dah jadi pon kat anak buah Kina lepas bebuke td. Mane Xnye,
 lepas bebuke je terus peg umah jiran sebelah nak tgk org 
main mercun...Excited sgt, Xpasal2 muke dah kene percikan 
bunge api...Haih...naseb baik Xkene mata tau!! Ish2! Yang
 "tengok" je pun boleh cedere apatah lagi yg "main" 
kan....So, sebelum terlambat...sama-samalah kite
 berhati-hati yerr...

Akhir kata, berayelah secare sederhana...
semoga raya tahun ini lebih bermakna buat kite 
semua...Peace! No War~ ^^

this is the signature 4 my blog...hehe isn't it cute?

2 comments:

Syat0za said...

Selamat Hari Raya kak!!! nk duet raya! haha :))

justKina said...

slamat hari raye syatoza!!
nak duit raye?? meh no akaun...ngeh3! ^^*

Related Posts with Thumbnails