Wednesday, May 26, 2010

Love CROCS? WATCH OUT!!


Ade ape dengan "CROCS"??
Xdinafikan lagi skrg ni kasut yg pling glamour CROCS la kn?
huhu pergi mana2 je semua pakai CROCS
Tengok la kat bawah ni....
Mcm2 colour + design ade...Tinggal PILIH je!

 
Erm2......TAPI...........
Alangkah terkejutnya bile on FACEBOOK tadi,
ade pulak group ni.....
"Jahanam lah CROCS ! menyelitkan kalimah ALLAH dalam logo !"

 
MasyaAllah........nak tahu RAHSIA disebalik
logo CROCS ni??
.
.
.
.
.
haaa...ni dia..........

 

Aku pun xpasti samada semua ni disengajakan atau cuma kebetulan..
Tapi bile dah bukti depan mata ni....mungkin ini salah satu 
cara orang kafir diluar sana utk merosakkan umah Islam..
Kalu kite tengok, logo CROCS tersebut ada 
di dalam kasut, luar dan juga ditapak kasut..
erm2...kalu dipikirkan Xkan lah kita mahu
terus memijak2 kalimah Allah SWT dlm keadaan
sedar ataupun tidak..

p/s: Tidak ditujukan pada sesiapa, cuma ingin
berkongsi utk renungan bersama ^^ TQ

[huhu nampaknye terpakselah aku simpan kau
dalam kotak CROCS...selamat tinggal -.-"]


this is the signature 4 my blog...hehe isn't it cute?

2 comments:

Hamba Allah said...
This comment has been removed by the author.
Hamba Allah said...

kak kina :DD
cmne wt signature tu?huhuuu
aja bole

Related Posts with Thumbnails