Monday, January 10, 2011

Jiwa berGELORA~~

First entry in NEW year  2011..
HappY New YeaR GUYs! ^^

Macam biasa tahun baru mesti dengan azam baru....I believe that everyone has their own set of goals to achieve for this year.. Bagi Kina, tahun ni Kina mengharapkan lebih kepada spiritual aspect..That mean I hope 2011 will bring so so so muchh calmness & peacefullness for me & my family as well  for people around us... Tahun 2011 ni Kina akan hadapi mcm2 benda baru yg Kina kadang2 tak pasti lagi samada Kina dapat bertahan ataupun tidak...bila pikir pasal tu je dah cukup dah wat JIWA BEGELORA....huhuhu duduk kolej rase mcm serba tak kene....duduk rumah pon rasa mcm tu....kusut betul! huhuhu boleh hilang 2kg yang kina susah payah kumpul mase cuti sem haritu senang2 je...bile tanya mak mcm mne nak ubat jiwa bergelora mak kata istighfar banyak2.......hmmm hope everything is going smoothly.....-_-"

Kepada Incik Kesayangan, thanks for always being there for me...mesti anda jiwa bergelora juga nak tahu apa yang kina kusutkan sgt tu kan? urm2  you.....

P/s : Kina doakan rakan2 bloggers semua live happily ever after...May 2011 bring so much happiness for us! 

Peace! No war~ ^^

this is the signature 4 my blog...hehe isn't it cute?

1 comment:

zubir othman said...

selamat tahun bru n heppy blogging

salam perkenalan

jom singgah blog saya :

http://zubir5588.blogspot.com

salam ukhwah

Related Posts with Thumbnails